Dec 2, 2008

Net Startup - ne-am retras

Am ajuns in finala NetStartup , dupa care am decis sa ne retragem din concurs...

Am deliberat multe ore in decursul zilei de 2 Decembrie daca sa mai venim sau nu la NetStartup. Decizia finala am luat-o in jurul orei 9:00PM, inainte cu o ora de a pleca trenul catre Bucuresti.

Am stat si ne-am gandit mult, si am ajuns la concluzia ca nu e ok (din punctul nostru de vedere) sa dam 10% din firma noastra pentru suma de 5000 de euro.

Am muncit prea mult pentru a ajunge unde suntem, iar potentialul nostru e imens.

Ca freelancer in IT, acesti bani se scot in maxim 2 luni, tocmai de aceea nu ni se merita a da 10% din firma noastra pentru acesti bani.

Ne cerem scuze organizatorilor NetCamp pentru neplacerile cauzate de retragerea noastra din concurs.

Corina Buzatu & John Torjo
Night Buyers