Jul 7, 2008

NightBuyers pe Wall-Street.ro

Dragii nostri,

Cei la la WallStreet au scris un articol foarte frumos despre noi, sa-l cititi :) Ce-i drept, cu cateva greseli, cum ar fi ca nu colaboram numai cu 2 fast-food-uri, ci cu 3, dupa cum stiti. Dar astea sunt detalii :)

Speram sa aveti parte de o vara racoroasa si de o vacanta cat mai faina. Va asteptam cu forte noi cand va veti reintoarce din vacanta, pe cei care sunteti plecati. Cei care sunteti inca aici, have fun si buyeriti de la noi cand aveti chef sau nevoie :)

Mai stiti surpriza despre care va ziceam acum ceva timp? Keep posted, urmeaza in curand :)

3 comments:

Anonymous said...

salut! am si eu o intrebare. discutam cu un amic de al meu taximetrist, care imi povestea despre cei ce nu asteapta comanda.
voi cum procedati cu cei ce suna sau comanda si nu mai sunt acasa sau la locul stabilit etc..?
shame on them

Anonymous said...

aa... si felicitari pt servicii.
marius

NightBuyers said...

multumim, Marius :)
Din fericire, nu am avut astfel de probleme cu clientii nostri. Daca se intampla sa intarziem, de obicei ii sunam si le explicam situatia si este totul ok. Spune-i prietenului tau taximetrist sa le zica clientilor care vor comisioane ca exista NightBuyers ;)